♻️ Nyt samarbejde med fokus på genbrug og ansvarlig håndtering af IT ♻️
- mantashansen
- 8. jun.
- 1 min læsning
Siden marts 2025 har Nibe Skole samarbejdet med El Recycling ApS omkring håndtering af udfaset IT og elektronik.
Hos El Recycling arbejder vi hver dag for at give brugt elektronik nyt liv gennem genbrug, reparation og ansvarlig genanvendelse - samtidig med at vi skaber arbejdspladser med plads til alle.
Nibe Skole har valgt en løsning, hvor brugt elektronik nemt og fleksibelt kan indsamles via containere og bure leveret af El Recycling. Skolen har samtidig fokus på digitale læringsmiljøer og håndtering af mange devices i hverdagen.
Lars Præsius, teknisk serviceleder på Nibe Skole, udtaler:
"Vi er meget tilfredse med samarbejdet. Vi er især glade for enkeltheden, den fleksible tilgang og størrelsen på de materialer som container og bur, El Recycling leverer."
Vi sætter stor pris på samarbejdet med Nibe Skole og glæder os til fortsat at hjælpe med ansvarlig håndtering af skolens udfasede IT-udstyr og elektronik 🙌
#ElRecycling #Genbrug #ESG #Bæredygtighed #ITGenbrug #ElektronikAffald #CirkulærØkonomi #NibeSkole #GrønOmstilling #Reuse #CSR





Kommentarer