“𝗩𝗶 𝗶𝗻𝘃𝗲𝘀𝘁𝗲𝗿𝗲𝗿 𝗷𝗼 𝗶 𝗺𝗲𝗻𝗻𝗲𝘀𝗸𝗲𝗿 𝗼𝗴 𝘃𝗶𝗿𝗸𝘀𝗼𝗺𝗵𝗲𝗱𝗲𝗿.”
- mantashansen
- 7. maj
- 1 min læsning
Da Tahir sagde det i Løvens Hule, ramte han noget meget præcist.
For hos 𝗘𝗹 𝗥𝗲𝗰𝘆𝗰𝗹𝗶𝗻𝗴 har mennesker altid været en lige så vigtig del af ligningen som forretningen ❤️
Omkring 𝟴𝟬% 𝗮𝗳 𝘃𝗼𝗿𝗲𝘀 𝗺𝗲𝗱𝗮𝗿𝗯𝗲𝗷𝗱𝗲𝗿𝗲 𝗸𝗼𝗺𝗺𝗲𝗿 𝗳𝗿𝗮 𝗸𝗮𝗻𝘁𝗲𝗻 𝗮𝗳 𝗮𝗿𝗯𝗲𝗷𝗱𝘀𝗺𝗮𝗿𝗸𝗲𝗱𝗲𝘁, og det er noget, vi bevidst arbejder for.
Samtidig har vi fokus på at skabe en stærk virksomhed, der kan vokse og udvikle sig 🚀
Det er blandt andet blevet anerkendt med:
🏆 𝗥𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿𝘀 𝗞𝗼𝗺𝗺𝘂𝗻𝗲𝘀 𝗘𝗿𝗵𝘃𝗲𝗿𝘃𝘀𝗽𝗿𝗶𝘀 𝟮𝟬𝟮𝟲
🏆 𝗖𝗮𝗯𝗶 𝗖𝗦𝗥 𝗣𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝗣𝗿𝗶𝘇𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟱
🏆 Å𝗿𝗲𝘁𝘀 𝗖𝗦𝗥-𝗮𝗿𝗯𝗲𝗷𝗱𝘀𝗽𝗹𝗮𝗱𝘀 𝟮𝟬𝟮𝟱
🏆 𝗕ø𝗿𝘀𝗲𝗻𝘀 𝗚𝗮𝘇𝗲𝗹𝗹𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟱
For os hænger tingene sammen.
Mennesker skaber forretning - og forretning skaber muligheder 🤝
Se øjeblikket fra programmet her 📺





Kommentarer